Próbowanie nowych rzeczy - największe wyzwanie. Dzień 2.

Z powodów osobistych i zdrowotnych musiałam odłożyć w czasie Tydzień próbowania nowych rzeczy. Zła byłam bardzo, ale chyba jeszcze bardziej złościłoby mnie nie realizowanie zadań... :)

Od początku wiedziałam, że to będzie najtrudniejszy tydzień. Bo to z pomysłami na siebie, życie i codzienność mam największy problem. Na pewno nie będzie idealnie, ale staram się co nieco zmieniać w swoim dniu.
Wczoraj od razu po pracy pobiegłam na basen, już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam. Cudnie było się wygrzać i wymoczyć w ciepłej wodzie :) Dziś dla odmiany byłam na łyżwach. Chcę jak najwięcej czasu w ciągu tego tygodnia spędzić aktywnie, bo to z tym mam największy problem i ostatnio stałam się prawdziwym 
couch potato 




Także będą codziennie jakieś ćwiczenia czy ogólnie aktywność fizyczna. Staram się troszkę inaczej do pracy ubierać i czesać. Jem zdrowo. Piję codziennie świeże soki, to moja najnowsza miłość. W ramach tygodnia próbowania czegoś nowego dodaję do nich warzywa, żeby było jeszcze zdrowiej. W weekend postaram się coś dobrego, zdrowego i nowego upichcić. 
I.... i nie wiem co jeszcze nowego... Dziś dopiero drugi dzień. Mam nadzieję, że coś wymyślę.

balloongirl

¡Compártelo!

1 komentarze:

Wianka zmienia

brzmi optymistycznie :)

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger