Odpowiedzi na kilka pytań

Zostałyśmy nominowane przez Wiankę do Liebster Award.

Niniejszym chciałam odpowiedzieć na pytania nam zadane.
A o to samo poproszę również Balloongirl.




1. Dlaczego prowadzicie bloga w dwójkę?
W myśl zasady, że we dwie raźniej. Mam poczucie, że będę miała większą motywację, kiedy ktoś będzie trzymał mi bacik nad głową ;)

2. Skąd wiedzieć, kto pisze?
Właściwie to może warto podpisywać swoje posty, hm ;) Ogólnie na razie można się zorientować po tym kto widnieje na górze przy napisie: autor

3. W czym ma Ci pomóc prowadzenie bloga?
Blog ma być miejscem, w którym będę mogła pisać o swoich sukcesach i porażkach. Pozwoli mi również wrócić do tego co było dobre, a co złe.

4. Czyj komentarz najbardziej by Cie ucieszył?
Nie ma chyba takiej osoby.

5. Do czego ma Cię zaprowadzić blogowanie?
Blogowanie ma mi pomóc w usystematyzowaniu czasu i przestrzeni.

6. Jakie są twoje ulubione ćwiczenia?
Dopiero zaczęłam przygodę z aktywnością fizyczną. W domu walczę wraz z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej. Poza tym jestem wielką fanką zumby. Być może kiedy ćwiczenia przestaną być dla mnie takie trudne – poszukam nowych inspiracji.

7. Jaki jest Twój ulubiony przepis kulinarny?
Moim ulubionym daniem, które na razie zostało wyłączone z jadłospisu, jest chyba lazanią. Jestem wielką fanką kuchni włoskiej, więc makarony, makarony, makarony.. może kiedyś będę mogła do nich wrócić ;)

8. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce podróży?
Włochy!! Chciałabym je przejechać wzdłuż i wszerz.

9.Którego z grzeszków kulinarnych najtrudniej jest się pozbyć?
Uzależnienia od słodkich napojów.  Nie pijam praktycznie herbaty, ani kawy..ale za to w mojej diecie było wiele niezdrowych soków czy gazowanych świństw. Jeszcze mi tego bardzo brakuje i niestety czasami się łamię.

10. Komunikacja miejska, samochód czy na piechotę?
Na chwilę obecną komunikacja miejska. Ale mam nadzieję, że zrealizuję swój plan o zrobieniu prawa jazdy i wtedy będzie również samochód.

11.Jaki film byś mi poleciła?
Jestem fanką Ryana Goslinga, jeszcze od czasu zanim stał się bożyszczem tłumów i chyba mogę polecić większość filmów z jego udziałem. Albo którykolwiek film Allena – też je uwielbiam.

Idealia

¡Compártelo!

1 komentarze:

Wianka zmienia

Aż mi głupio, bo przyznam, że dotychczas nie patrzyłam na informacje o autorze :)

z własnego doświadczenia wiem, że lepiej nie walczyć z grzeszkami - jeśli kochasz lasanie, znajdź przepis na mniej kaloryczną wersję, soki wyciskaj sama. Taka opcja by zjeść ciastko i mieć ciastko

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger