Hand made dla ubogich :-) Paletka na cienie.

Od zawsze lubię coś sama zrobić, stworzyć, pozmieniać itp. Niestety nie jestem osobą bardzo utalentowaną ani też bardzo cierpliwą :-) ale jednak takie moje hand made sprawia mi wiele radości. Szczególnie mogę się wyżyć kiedy np.pakuję prezent dla kogoś bliskiego, robię dla kogoś kartkę, prezent itp. I chciałabym się podzielić tym, że nie trzeba robić takich rzeczy na wielką skalę, idealnie, drogo itp. Można prosto i po swojemu, a i tak jest duża frajda.


Pomysł na paletkę cieni z pudełka po płycie CD zaczerpnęłam z internetu. Nie pamiętam już skąd dokładnie, ale widziałam to na kilku stronach i filmikach. Miałam dużo cieni, pojedynczych, podwójnych, a i tak zazwyczaj malowałam się kilkoma, bo reszta gdzieś ginęła :) Dlatego stwierdziłam, że dobrze gdyby były w jednym miejscu.

Do wykonania potrzebujemy:
- pudełka po płycie CD
- świeczki
- igły/ wykałaczki
- kleju (ja użyłam kleju magic - do kupienia w większości sklepów papierniczych)


1. Podgrzewamy opakowanie z cieniem od spodu na świeczką aby rozgrzać klej, którym przyklejony w środku jest cień.
2. Delikatnie igłą wydobywamy cień w metalowym pudełku.
3. Przyklejamy do naszego pudełka po CD (z którego wcześniej usuwamy tą czarną część, gdzie wkłada się płytę.
4. I tyle :) Ostrzegam, że mogą być ofiary w postaci cieni - podczas wyciągania niektóre lubią się kruszyć, więc trzeba robić to ostrożnie.

Mi się te paletki idealnie sprawdzają, mogę je wszędzie ze sobą zabrać, prawie wszystkie cienie mam w jednym miejscu, zużyte można usunąć i zastąpić nowymi wkładami (np. z inglota).

Brązy/ beże itp.


Kolory (zdecydowanie do uzupełnienia przed latem!):)


balloongirl

¡Compártelo!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger