To i moje podsumowanie

Ponoć potrzeba 21 dni, aby wdrożyć w życie pewne nawyki.  Dziś jest 12 dzień mojego nowego życia, więc połowa za mną. Może później przestanie być tak ciężko? ;) Zaczęłam próbować sama, ale przyłączyłam się do akcji Change your life, aby uzyskać jeszcze lepsze efekty.


Tydzień porządkowania był dla mnie wyzwaniem. Jestem z natury chomikiem, więc w moich szafkach i szafeczkach można znaleźć wiele niepotrzebnych przedmiotów. Najbardziej śmieszy mnie jednak to, że ogólnie w swoim mieszkaniu stawiam na minimalizm.. tak więc mam minimalizm na zewnątrz i wielki chaos wewnątrz. A może raczej miałam, bo podczas tygodnia wyrzucania niepotrzebnych rzeczy wywaliłam masę papierów, śmieci, ubrań. Teraz w większości szafek też króluje minimalizm. Jednak to jeszcze nie koniec, bo chcę sukcesywnie pozbywać się śmieci.

Bez problemów natomiast wypisałam listę 100 celów, które chce osiągnąć w życiu. Ba, wypisałam ich ponad 100, a gdybym się nie przystopowała, to mogłabym pisać dalej. To było dla mnie dużą niespodzianką, bo myślałam, że zawieszę się na jakimś 20tym i nie ruszę dalej.  Najbardziej jednak cieszy mnie to, że zaczęłam robić coś w ich kierunku.

Wybranie 11 celów też nie było specjalnie trudne, bo wiem w czym chciałabym zmienić najwięcej.  I tak oto prezentują się one u mnie:

Znajdę satysfakcjonującą pracę
Termin: lipiec 2013
·         Zacznę przeglądać portale z ogłoszeniami
·         Rozpuszczę wici w środowisku
·         Przestanę bać się zmiany pracy

Będę poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie autyzmu
Termin: wrzesień 2013
·         Stworzę bazę linków,  stron i sukcesywnie będę czytać artykuły pojawiające się tam
·         Spróbuję czytać artykuły zagraniczne ( na razie przy pomocy gogle tłumacza ;) )
·         Będę czytać kolejne publikacje o tej tematyce

Napiszę jakąś publikację
Termin: maj 2013
·         Dopracuję pomysł artykułu
·         Poszerzę wiedzę w dziedzinie, o której chcę napisać
·         Zamieszczę ją na stronie internetowej w pracy


Postaram się bardziej otworzyć na ludzi
Termin: grudzień 2013
·         Przestanę odmawiać wyjścia z domu
·         Postaram się chodzić na spotkania towarzyskie, na których nie znam wszystkich ludzi
·         Poszerzę grono swoich znajomych

Odświeżę  francuski
Termin: grudzień 2013
·         Przerobię programy komputerowe od poziomu początkującego do zaawansowanego
·         Przeczytam jakąś książkę po francusku
·         Będę słuchała francuskojęzycznych piosenek
·         Po tym roku znowu będę w stanie pisać w tym języku, może jakiś przyjaciel do pisania ;)

Postaram się nauczyć angielskiego
Termin: grudzień 2013
·         Poświęcę nauce angielskiego czas
·         Znajdę chęci, by zmierzyć się ze swoją piętą Achillesową
·         Przerobię jakiś kurs komputerowy
·         Obejrzę jakiś serial bez napisów

Zrobię prawo jazdy
Termin: czerwiec 2013
·         Skończę kurs praktyczny w lutym
·         Przestanę panikować za kierownicą
·         Zdam egzamin do czerwca ( co daje jakieś 3 możliwości zdawania, więc jest szansa ;) )

Nauczę się malować
Termin: luty 2013
·         Pójdę na profesjonalny kurs makijażu
·         Spędzę trochę czasu oglądając kanały urodowe na youtubie
·         Zakupię kosmetyki kolorowe, których nigdy nie używałam

Będę aktywna fizycznie
Termin:  czerwiec 2013
·         3-4 x w tygodniu ćwiczenia w domu
·         Jeśli sił wystarczy to prócz ćwiczeń zumba w domu
·         Od marca chociaż 1x w tygodniu zumba w klubie

Będę inteligentną, elokwentną, oczytaną osobą
Termin: październik 2013
·         Zacznę codziennie czytać portale informacyjne
·         Poszerzę zakres swojego słownictwa
·         Wyzbędę się przekleństw ze swojego słownika

Jeden z celów musi pozostać ukryty,  ale obiecuję, że do spełnienia go też będę się przykładać z należytą starannością. Szkoda tylko, że w jego wypadku ciężko założyć, że się spełni.

O strefach do poprawy i eksperckich może napisze kiedy indziej, bo na razie trudno mi ten temat ugryźć. Ale nie poddaję się.

A wydatki kontroluję już od początku stycznia, o! :D

¡Compártelo!

2 komentarze:

Wianka zmienia

hmmm w sumie też by mi się przydał kurs makijażu :) a z tymi 21 dniami to nie do końca tak jest - to jest minimalny czas, a niektóre nawyki potrzebują czasem i 50 dni

Wianka zmienia

nominowałam Was (Ciebie?) do Liebster Award - podejmiecie wyzwanie?

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger