Jak to wszystko się zaczęło?

W moim przypadku nie było wielkiego zrywu. Od jakiegoś czasu rozmawiałyśmy z Balloongirl o tym, że coś musimy zmienić w naszym życiu, ale do zmiany dojrzewałam powoli.

Czytałam samorozwojowe blogi, myślałam, co mogłabym zrobić ze swoim życiem, ale brakowało mi motywacji. Robiłam jakieś małe kroki, które mają doprowadzić do tego, by mój główny cel życiowy „chcę być szczęśliwa” został zrealizowany. Jednak przestało mi to wystarczać. 

Chcę przyspieszyć, chcę zmienić swoje życie jeszcze bardziej, chce czerpać z niego całymi garściami! 

Jednak potrzebuję do tego wsparcia, a w grupie zawsze raźniej i stąd moja obecność tutaj. Zobaczymy. Trzymam kciuki, by mi się udało. I za Balloongirl też trzymam kciuki :)

¡Compártelo!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger