Liebster blog - moje odpowiedzi na pytania

Oto i moje odpowiedzi na pytania zadane przez Wiankę w ramach Liebster Award.
1. Dlaczego prowadzicie bloga w dwójkę?

Chciałyśmy mieć miejsce, gdzie będziemy się spowiadać z naszych poczynań. Dzięki temu mamy nadzieję się wzajemnie motywować :)

2. Skąd wiedzieć, kto pisze?

Widać autora, możemy również posty na dole podpisywać, aby było czytelniej.

3. W czym ma Ci pomóc prowadzenie bloga?

W systematyczności. Poza tym blog ma mnie motywować. Ma być również miejscem, gdzie będę podsumowywać co się u mnie dzieje, gdzie będę pisać zarówno o lepszych jak i gorszych wyczynach :)

4. Czyj komentarz najbardziej by Cie ucieszył?

Nikt mi nie przychodzi do głowy, miło będzie jeśli ktoś w ogóle będzie tu zaglądał :) Zawsze przyjemnie będzie mi czytać komentarze osób, które również walczą o siebie w różnych aspektach tego słowa.

5. Do czego ma Cię zaprowadzić blogowanie?

Do systematyczności. Do podsumowywania moich poczynań.

6. Jakie są twoje ulubione ćwiczenia?

Teraz ćwiczę z Ewą Chodakowską. Raz na jakiś czas gram w siatkówkę. Chcę chodzić na basen.
Jak już trochę wrócę do kondycji to chcę przejść program P90X.

Lubię ćwiczenia dość dynamiczne, angażujące całe ciało. 

7. Jaki jest Twój ulubiony przepis kulinarny?

Zapiekanka ze szpinakiem i fetą. Kurczaki w krakersach Nigelli Lawson. Ruskie :D Placki....
Eh nie rozmarzam się nawet :) Staram się jeść zdrowiej i na takie smakołyki pozwalać sobie rzadko.

8. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce podróży?

USA (jeszcze nie byłam), Hiszpania (uwielbiam), Australia, Nowa Zelandia, kraje skandynawskie, Rosja... sporo tego. Kiedyś będę bogata i będę dużo podróżować :D

9.Którego z grzeszków kulinarnych najtrudniej jest się pozbyć?

Słodzenia i pieczywa. Zdecydowanie.

10. Komunikacja miejska, samochód czy na piechotę?

Samochód.

11.Jaki film byś mi poleciła?

Mój ukochany - "Życie jest piękne"


balloongirl

¡Compártelo!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Buscar

 

About

Zmiana zmianę pogania - rozwój osobisty dwóch maruderów Copyright © 2011 | Tema diseñado por: compartidisimo | Con la tecnología de: Blogger